2012. november 13., kedd

Narancsos muffin



Egy időben totál rá voltam kattanva a muffinokra, kb. hetente sütöttem. Aztán csömöröm lett, és évekig nem csináltam. De ez annyira szimpatikus lett, hogy kipróbáltam, és voilá!





Hozzávalók:
  • 2 narancs
  • 10 dkg cukor
  • 10 dkg vaj
  • 30 dkg liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 2 tojás
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1,7 dl tej
A vajat kikeverjük a cukorral, majd hozzáadjuk a tojást, a tejet, a vaníliás cukrot és a sütőporos lisztet. Hozzáadjuk a narancsok levét és a csokit (én ezt késsel szoktam feldarabolni.
A muffinformákat félig megtöltjük a tésztával (az egész együtt a forma 3/4-ig érjen), mjad 180°C-on 20-25 percig sütjük.

2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki ez a Muffin, főleg, h majd éhen halok... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      Akkor a recepteket ne most nézegesd. Szerintem. :D

      Törlés