2012. augusztus 8., szerda

11 kérdés - 11 válasz

Kissé elkanyarodunk a könyvek értékelésétől, mert Csillától kaptam 11 kérdést, amire válaszolni kéne. Valamint tovább adni másik 11 embernek, de mivel egy részét már ellőtték, másik része meg nincs... Szóval válaszolok a kérdésekre. :D


Játékszabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés


11 kérdés:

  1. Ha csak egy tulajdonságodat tarthatnád meg, a többi véletlenszerűen lenne "újraosztva", melyikhez ragaszkodnál? Miért?
    A türelmem. Vagy a humorérzékem. Nehéz kérdés, mert mindkettőre nagy szükségem van, és mindkettőért nagyon hálás vagyok. 
    Legyen türelem, és bízom a szerencsémben (haha). 
  2. Ha eldobhatnád egyetlen tulajdonságodat, melyiktől válnál meg? Miért?
    Nem szeretek kérni és nehezen fogadom el a segítséget. (Persze komolyabb dolgokra gondolok, nem egy papírzsepire.) Ha ezt a komplexust leküzdeném, megkönnyíteném egy picit az életem. Mellesleg sok olyan tulajdonságom van, amitől megszabadulnék... :D
  3. Ha visszakaphatnál valakit, aki valamiért már nem része az életednek, vissza akarnád-e kapni? Miért?
    A két mamámat. De szeretném hinni, hogy sokkal boldogabb helyen vannak. 
    Egyébiránt mindennek oka van, így annak is, hogy néhányan elmaradtak az életemből. De helyet adtak másoknak.
  4. Ha az életed egy film lenne, milyen címet adnál neki és milyen műfajba sorolnád?
    A címe: Ez is csak velem történhet meg...
    Műfaja: Paródia? 
  5. Van-e olyan zene, amit szerinted akárhányszor meg tudnál hallgatni? Ha igen, mi az?
    Sok ilyen van, mindenféle műfajból, de az első, ami eszembe jutott:
  6. Mi az a létező képesség, amit a legszívesebben magadénak tudnál? Miért?
    Az "ami szívén, az a száján" tulajdonság jó lenne. Néha túl sokáig tartom meg a véleményem és inkább belül rágódom.
  7. Ha szuperhős lennél, mi lenne a szuperképességed és a szuperhős neved?
    Képesség: gondolatolvasás
    Név: Tudtam-lány vagy Énmegmondtam-nő
  8. Ha találnál egy elásott kincsesládát, milyen kincsben reménykednél és mit kezdenél vele?
    Valami olyasmiben reménykednék, ami egyértelmű választ ad olyan kérdésekre, ami foglalkoztatja az embereket: Hogy is van ez a Teremtés sztori, mi történt a dinszauruszokkal, létezik-e a Szent Grál,a tyúk vagy a tojás volt-e előbb, stb. És hát publikálnám a válaszokat!
  9. Gyűjtesz-e valamit? Ha igen, mit?
    Képeslapokat és könyveket. Utóbbiakat nehezebb tárolni. És mindig túlzsúfoltak a polcok. Mint a 2-es reggel fél8-kor. =/
  10. Milyennek képzelsz el egy ideális randevút?
    Sosem gondolkodtam ezen. Nem szeretem, ha valami túlságosan megtervezett, jobb a spontanitás. De az ideális személlyel a járdaszegélyen ülve is jól érezheti magát az ember lánya.
  11. Ha választhatnál egyetlen embert a világon, akivel beszélhetnél, ki lenne az, és mit mondanál neki?
    A Teremtőt (már ha létezik) interjúvolnám meg, hogy mik a tervei az állatkertjével, valamint kérnék tőle egy működési szabályzatot, csak hogy lássam, mik voltak az eredeti elgondolások.

11 dolog, amit (talán) nem tudsz rólam:

  1. Szeretem a rock zenét. Sokan nem nézik ki belőlem. Pedig...!!!
  2. Nem szeretem a beskatulyázást és a rasszista megjegyzéseket.
  3. Hello Kitty-vel ki lehet kergetni a világból!
  4. Bírom a Family Guyt, a Furcsa amcsikat, a Pokoli szomszédokat és a South Parkot. Beteg a humoruk, de hát... most mit mondjak? :D
  5. Nem szeretem a csöpögős-nyálas-romantikus dolgokat. 
    (Anekdota ezzel kapcsolatban:
    Közös családi tehetségkutató-nézés, Kállay-Sanders akárki "énekli" a November Raint - hát nem a gyönyörűségtől sírtam...
    Én: Ez valami borzalom...
    Anya: Jó, jó, te amúgy sem szereted a romantikus dolgokat.
    Éva néni: Nem? Hát milyen lány vagy te?
    Én: Ezek szerint defektes.)
  6. Van egy 90 centis plüss vízilovam, akit Csufinak hívnak, és akit 22 évesen vettem. És büszke vagyok rá!
  7. Mindig tudom, hogy dobjam fel Csillát! (Ugye?)
  8. Néha visszanézem a régi képeket, videókat, hogy röhögjek egy jót. Rosszkedv ellen nagyon jó orvosság!
  9. Utálok várni.
  10. A Jóbarátok az egyetlen sorozat, amit már csak ezerszer láttam, de ezeregyedjére is ugyanúgy röhögök ugyanazon a poénon.
  11. Nem szeretek céltalanul bolyongani a bevásárló központokban.

Köszöntem a figyelmet! :)

4 megjegyzés:

  1. Ugye... :D Köszi a válaszokat! :DDD

    VálaszTörlés
  2. A Énmegmondtam-nő-re szavaznék :D
    Illetve a 11-sel mérhetetlenül egyet tudok érteni. Barbihoz sok sok türelem kell ilyen téren, mert ő szeret xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez esetben a cél az, hogy Barbi életben maradjon. :D

      Törlés