2012. október 1., hétfő

3. kör

Harmadjára is elindul a Könyvmoly Párbaj, melyre itt lehet jelentkezni.
Nem is szaporítom a karaktereket, jöjjenek a listák (igen, A és B, mert jó ha van csere, erre rájöttem a 2. körben):

A lista:

Szerb Antal: A Pendragon-legenda
Palotai Boris: Bejöhetsz hozzám panaszkodni
Moldova György: Bűn az élet...
Gordon Agáta: Ezüstboxer
Ernest Hemingway: Búcsú a fegyverektől
Gerlóczi Márton: A Szabadok Testvérisége
Krúdy Gyula: Szeretek, tehát voltam
Móricz Zsigmond: Tündérkert
E. M. Remarque: A fekete obeliszk
Patrick Süskind: A parfüm


B lista:

Szabó Magda: Für Elise
Moldova György: Szabadíts meg a gonosztól
Csányi Vilmos: Kannibálok
Bodor Pál: Haldoklás anyanyelven
E. M. Remarque: Hiába futsz
Kembe Sorel-Arthur: Gulyásleves négercsókkal
Mihail Bulgakov: Guruló lakótér
Theodore Dreiser: Amerikai tragédia
Matthew Reilly: A halál hét csodája
Alberto Moravia: A római lány


A könyvek nagy részben frissen jöttek rukkoláról, vagy már megvolt a kis könyvtáramban, szóval legalább attól megkímélem magam, hogy utolsó pillanatban félpánikban rohanok a könyvtárba, hogy beszerezzek valamit. :D

5 megjegyzés:

  1. Én nem tudom, te hogy tudsz mindig olyan könyveket összeszedni, amikről még csak nem is hallottam, de most is sikerült. XD Talán összesen van 4, amiről már hallottam. XD

    VálaszTörlés
  2. Az A és a B listádról is 1-1 könyvet olvastam :DDD Azok faszák! (Y)

    VálaszTörlés
  3. A Pendragon-legendát én is olvastam, szerintem tetszeni fog Neked :) Egy könyvtáros azt nyilatkozta róla, hogy ez "a világ legszórakoztatóbb könyve!!!" (naná, annak aki csak klasszikusokat olvas... :S), míg Dani (elkötelezett fantasy és sci-fi fan) azt mondta: "ez az egyetlen szépirodalom, ami olvasható... " Egyszóval, szerintem nem nyúltál mellé vele :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, akkor egy könyvet már tuti nem kell lecserélni. :D :D

      Törlés